رئيس روابط عمومي استانداري يزد در ديدار با مديرعامل شركت گاز استان:نقش و جايگاه روابط عمومي ادارات و فرمانداري هاي استان در سالهاي اخير ارتقاء يافته است
مشاور استاندار و رئيس روابط عمومي استانداري يزد با حضور در محل شركت گاز استان ضمن بازديد از روابط عمومي اين نهاد، با مديرعامل شركت گاز استان ديدار و گفتگو كرد.
به گزارش روابط عمومي استانداري يزد ، علي پيله ور ضمن خيرمقدم به رئيس روابط عمومي استانداري با اشاره به نقش و جايگاه مهم روابط عمومي در ساختار سازماني هر نهاد گفت: طي سالهاي اخير اقدامات و فعاليت هاي عظيم و بسيار چشمگيري در بخش هاي مختلف ميهن عزيز اسلامي صورت گرفته كه نسبت به گذشته از رشد زيادي برخوردار است، لذا ضرورت انعكاس اين خدمات و تلاشهاي ارزشمند بيش از پيش احساس مي شود.
وي با اشاره به وجود برخي ديدگاهها در اوايل پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي مبني بر عدم مطرح كردن كارهاي صورت گرفته اظهار داشت: حضرت امام خميني (ره) در آن زمان تاكيد كردند مسئولين بايد اقدامات و فعاليت هاي خود را منعكس كنند تا مردم در جريان خدمات صورت گرفته قرار گيرند و روح اميدواري در جامعه دميده شود. پيله ور نقش روابط عمومي ها را در اين رابطه مهم و تاثيرگذار ارزيابي كرد.
مديرعامل شركت گاز استان يزد با قدرداني از تلاشهاي موثر مسئول روابط عمومي اين شركت، بر برقراري تعامل بيشتر بين اعضاي روابط عمومي نهادها و ادارات استان تاكيد كرد.
در ادامه اين ديدار مشاور استاندار و رئيس روابط عمومي استانداري يزد با اشاره به بهبود ديدگاه مديران استان طي سالهاي اخير به مقوله روابط عمومي گفت: متاسفانه در شروع كار، ضعف هايي در حوزه روابط عمومي هاي استان مشاهده مي شد كه با نگاه مناسب مديران دستگاههاي اجرايي و تلاش مسئولان روابط عمومي نهادهاي استان، جايگاه و نقش روابط عمومي ها در سازمانها ارتقاء يافته است.
سيد عبدالمجيد قائم محمدي با اشاره به بهبود وضعيت روابط عمومي فرمانداري هاي استان اظهار داشت: با برنامه ريزي هاي صورت گرفته و همكاري مناسب اكثر فرمانداران ، وضعيت روابط عمومي فرمانداري هاي استان بهبود يافته است كه اميدواريم اين روند همچنان تداوم يابد.
مشاور استاندار با ارائه گزارشي اجمالي از سفرهاي شهرستاني خبرنگاران استان كه به ابتكار روابط عمومي استانداري يزد صورت گرفته است گفت: تاكنون خبرنگاران استان با سفر به شهرستانهاي خاتم و تفت از نزديك در جريان فعاليت و اقدامات عظيم نظام مقدس جمهوري اسلامي در اين مناطق قرار گرفته و با حضور در نشست مطبوعاتي فرمانداران، سئوالات خود را مطرح نموده اند.
قائم محمدي همچنين از برنامه ريزي براي سفر خبرنگاران به شهرستان ابركوه در تاريخ پنج شنبه مورخ 20/8/89 خبر داد.
وي با قدرداني از مدير و كارشناسان روابط عمومي شركت گاز ادامه داد: خوشبختانه روابط عمومي شركت گاز در مقطع كنوني خدمات موثر و ارزشمندي را ارائه كرده و كارنامه خوبي را از خود ارائه نموده است. وي از همكاري مناسب روابط عمومي اين شركت با پورتال خبر استان تقدير كرد و خواستار همكاري گسترده تر نهاد و ادارات استان با اين پايگاه خبري شد.
گفتني است مشاور استاندار و رئيس روابط عمومي استانداري يزد به صورت دوره اي از روابط عمومي ادارات و نهادهاي استان بازديد كرده و از نزديك در جريان نيازها و اقدامات صورت گرفته در حوزه روابط عمومي هر سازمان قرار مي گيرد.


یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا